perjantai 14. joulukuuta 2012

14122012

Lunta on tullut ihan kiitettävästi, ei vaan pääse nauttimaan siitä lasten kanssa kun oon kipeä..

Oon koittanu miettii joululahjoja, mut pää niin täys räkää ettei ajatus kulje -.- Oon 1,5 vuorokauden aikana niistäny vessapaperirullallisen paperia..

Mun kuntoilun alotus siis vaan siirtyy ja siirtyy kun en tervehdy, oon 2kk aikana ollu vaan vähän aikaa terve, ja nää flunssat/yskät kestää aina 1-3 viikkoa... Ja tää siis on round 3.

Ja edelleenkin blogin suunta on hakoteilllä, en oikee tiedä mihin keskittyisin mun kirjotuksissa.. Ruokaan, leivontaan, lapsiin... Vai kaikkiin, ja ihan yleiseen pastan jauhamiseen?

No nyt en kyl ala räkäpäänä sitä miettiä.. Nyt vaan nasolinia ja lääkettä nassuun.. Onneks on lämmin tupa kun mies on ahkerasti takkaa lämmittänyt <3

Ehkä kirjotan tänään vielä jotain, jos alkais juttu luistaa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti